First Datang Sekolah Menengah

9:47:00 PTG


hari ni tarikh 1 JANUARI 2013...Tahun ni saya telah meningkat dewasa menjadi form 1.Harap tahun ni akan menjadi tahun yang terbaik buat saya.Saya dapat masuk kelas ketiga yang dinamakan sebagai 1 teguh.Okay la tu daripada duduk kelas bawah kan..??!!

First day tak masuk kelas sebab ada orentasi sesi kenal dengan pelajar lain.Saya boleh kenal dengan kawan baru.Orentasi ni dia akhir sampai 3 JANUARI,hari khamis.Dekat dewan tu bukan nya buat apa-pun,mengantuk je lebih.Harap ramai kawan bru sekolah situ.Lagipun kakak saya ada,dan tak lain dan tak bukan fara . Masa datang sekolah nervous,nanti tengok hari ke-dua nervous tak..hihi BYE2
 

You Might Also Like

0 comments

Review



THEJUNNI

Like us on Facebook

Giveaway



2016


11.1.2017


2016


31.12.2016